Кинеска дигитална трговина остварила је изузетан напредак у 2022. години, док је њена глобална конкурентност наставила да се побољшава, рекао је у четвртак званичник Министарства трговине.
Трговинска вредност дигитално пружених услуга у Кини током овог периода порасла је за 3,4 одсто на годишњем нивоу на 372,71 милијарди америчких долара, достигавши историјски максимум, рекао је Ванг Дунгтанг, званичник Министарства трговине, на церемонији отварања Другог глобалног сајма дигиталне трговине у Хангџоу, главном граду источне кинеске провинције Џеђанг.
Током овог периода, обим увоза и извоза прекограничне електронске трговине износио је 2,11 билиона јуана (око 296,3 милијарде америчких долара), што је повећање од 9,8 одсто на годишњем нивоу, рекао је Ванг.
До краја 2022. године број кинеских предузећа која нуде платформе за дигиталне услуге чија је појединачна тржишна вредност већа од милијарду долара премашио је 200, рекао је он.
Ванг је додао да ће бити уложени напори да се унапреди дизајн, развију нови пословни облици и ускладе правила дигиталне трговине са високим стандардима.