У Надажину, недалеко од Варшаве, 29. новембра почело је 13. издање највећег сајма кинеских производа, „Чајна хомлајф Поланд“.
Сајам су свечано отворили Марек Трачик, председник Варшавске привредне коморе, Бину Пилај, извршни директор Меориента, организатор сајма, Јануш Пјехоћињски, председник Пољско-азијске привредне коморе, Феликс Ћи Ванг , председник кинеске дијаспоре у Мазовији и Карол Доброволски, потпредседник Варшавске привредне коморе.
Марек Трачик је пожелео добродошлицу гостима у име Варшавске привредне коморе, која већ 9 година блиско сарађује са Меориентом у организацији „Чајна хомлајф Поланд“. Председник Трачик је напоменуо да наредна издања доносе све бољи квалитет кинеских производа и олакшавају сарадњу између предузетника из Централне и Источне Европе са Кином.
Важне речи изговорио је Јануш Пјехоћињски, истакавши велики значај пројекта „Нови пут свиле“ који повезује не само бизнис, већ и обичне људе. У временима глобалне кризе, економска и међуљудска сарадња може донети међусобно разумевање изван подела.
„Чајна хомлајф Поланд“ је највећа платформа у Централној и Источној Европи за увознике производа из Народне Републике Кине. Прво издање овог догађаја одржано је 2012. године.
До 2019. године на сајму је учествовало преко 1.000 пажљиво одабраних излагача из НР Кине, из индустрија као што су електроника, грађевински материјали, намештај, одећа и текстил, расвета, кућни намештај, поклони итд. У рекордној 2019. години на сајму је учествовало преко 1.600 излагача. Због пандемије сајам није одржан 2020. године, али глобално затварање је зауставило организаторе само на годину дана. Упркос затварању Кине, захваљујући сарадњи са Привредном комором Варшаве, наредна издања су одржавана у хибридној форми два пута годишње. Кинески офлајн излагачи су се вратили у Пољску у јуну ове године, а успех пролећног издања подстакао их је да поново дођу у Пољску у новембру.
Привредна комора Варшаве, као пољски партнер „Чајна хомлајф-а“, осигурава да се Пољска и пољска привреда промовишу током сајма организовањем индустријских догађаја, конференција и Б2Б састанака. Ове године такав догађај је конференција под називом: „Пољска – Свет. Извоз, увоз, туризам“, током којег ће се разговарати о кључним темама за сарадњу пољских компанија са светским брендовима. Конференција ће се одржати другог дана сајма, 30. новембра ове године, под почасним покровитељством Пољске туристичке организације, као и маршалка Мазовјецког војводства.
Пољска туристичка организација је препознала важност сајма „Чајна хомлајф Поланд“ и по први пут у историји овог сајма одлучила да постави свој промотивни штанд. Ово је одлична прилика за промоцију пољског пословног и индустријског туризма међу предузетницима из Кине и Централне и Источне Европе.
„Чајна хомлајф“ је међународна изложба која се такође одржава у Индији, Казахстану, Дубаију, Јужној Африци, Бразилу, Турској, Јапану, Мексику, Вијетнаму, Сједињеним Државама и Немачкој.